اطلاعیه برگزاری کلاسهای آنلاین و آفلاین در سامانه سمیاد
نیمسال اول 1401-1400
(ویژه دانشجویان جدید الورود)
اطلاعیه برگزاری کلاسهای آنلاین و آفلاین در سامانه سمیاد و شماره دانشجویی دانشجویان ورودی
نیمسال اول 1401-1400
(ویژه دانشجویان جدید الورود)
دانشجویان محترم ضمن تبریک ترم تحصیلی جدید و آرزوی صحت و سلامتی، دستورالعمل استفاده از محتوای الکترونیکی بهصورت آفلاین و برگزاری کلاسها بهصورت آنلاین و بر اساس بخشنامه ارسالی سازمان مرکزی، به شرح ذیل اعلام میگردد، خواهشمند است مطالب و نکات زیر بهخوبی مطالعه فرمایید:
1- شروع کلاسها 24 / 7 / 1400 بهصورت مجازی در سامانه سمیاد به آدرس LMS19.TVU.AC.IR تشکیل میگردد.
2 - حضور فعال جهت شرکت در کلاس های آنلاین حداقل 12 جلسه آنلاین (برای کلیه دروس نظری و عملی به ازای درس یک واحدی یک ساعت، درس 2 واحدی دو ساعت، درس 3 واحدی سه ساعت) برای هر یک از دروس خود که در بستر سامانه سمیاد راهاندازی شده برگزار میگردد .دانشجویان محترم با توجه به اینکه ملاک انتخاب واحد سامانه بوستان است جهت جلوگیری از مشکلات مربوط به آزمون انتخاب واحد در سامانه بوستان (https://bustan.nus.ac.ir/) را با درسهای سامانه سمیاد چک کرده و چنانچه اسامی آنها در سامانه سمیاد نیست از طریق میز خدمت مشکل خود را از واحد آموزش پیگیری کنید.
3- دانشجویان محترم میتوانند از 24 مهرماه طبق برنامه اعلامی اداره آموزش از 12 جلسه آنلاین برای هر یک از دروس خود که در بستر سامانه آنلاین سمیاد راهاندازی شده استفاده نمایند و باید در رأس ساعت مقرر حضورداشته و امکانات سیستم و اینترنت مهیا باشد.
4- راهنمای جامع و کامل نحوه ورود به سامانه سمیاد، استفاده از فیلمهای بارگذاری شده بهصورت آفلاین و استفاده از کلاس آنلاین، توسط واحد فناوری تهیه و در پورتال دانشکده شهید بهشتی کرج بارگذاری خواهد شد.
5- دانشجویان میتوانند جهت بارگذاری فایلهای مربوطه به تکالیف خود از محیط آپلود سنتر در سامانه سمیاد قسمت " بارگذاری فایل" استفاده نمایید.
6- در ابتدای ورود به محیط سمیاد https://samyad.nus.ac.ir ایمیل خود را وارد و ثبت نموده تا در صورت فراموشی رمز عبور از گزینه بازیابی رمز بتوانید استفاده نمایید و رمز خود را یادداشت و به خاطر بسپارید.
نام کاربری: شماره دانشجویی ** پسورد: کد ملی (صفر ابتدای کد ملی لحاظ شود)
تبصره : نام کاربری و رمز عبور دانشجویان اتباع خارجی برای ورود به سامانه شماره دانشجویی می باشد.
7 - لطفاً در صورت بروز مشکل و هرگونه سؤال احتمالی آموزشی و برنامهریزی فقط در ساعت اداری 8-13 و با شماره 32514611 واحد آموزش تماس بگیرید.
8 - درس کارآموزی نیاز به برگزاری کلاس آنلاین و آفلاین ندارند و نحوه گذراندن و معرفی دانشجویان جهت دوره کارآموزی توسط واحد ارتباط با صنعت اطلاعرسانی خواهد شد.
9- نحوه معرفی و ثبتنام واحد پروژه توسط اساتید و گروه آموزشی تعریف و درنهایت از طریق سامانه سمیاد دفاع خواهند کرد.
10 - به دلیل برگزاری امتحان بهصورت مجازی در طول نیمسال دانشجویان محترم شرکت در آزمونک و ارائه تکلیف و حضور در کلاس نظم و انضباط لازم را داشته باشند.
11 - نمره کلیه دروس برگزارشده در بستر آفلاین، بهجز گروه معارف حداکثر 10 نمره در طولترم شامل (حضور در کلاس آنلاین تکلیف، آزمونک و آزمون) و 10 حداکثر نمره پایانترم است. لذا دانشجویانی کلیه دانشجویان باید (دانشجویانی که دروس گروه معارف را دارند باید منتظر اطلاعیه بعدی باشند) در کلاسهای آنلاین و آفلاین اساتید آموزشکده حضور به هم رسانند
12- نمره کلیه دروس گروه معارف طبق دستورالعمل ارسالی از سازمان مرکزی دانشگاه و نهاد رهبری متعاقباً اعلام خواهد شد.
13 - جهت دریافت پاسخ سؤالات احتمالی خود، نسبت به عضویت در گروههای مجازی که توسط مدرس یا مدیر گروه رشته خود انجام میگیرد، اقدام نموده و پرتال دانشکده به آدرس https://p-karaj.nus.ac.ir و کانال سروش به آدرس @pesaran_karaj_college را روزانه کنترل نمایید.
14 - جهت آشنایی دانشجویان با محیط آنلاین و آفلاین سمیاد و وبینارهای آموزشی اطلاعرسانی قبلی توسط فناوری انجام خواهد شد لذا تأکید میشود جهت آشنایی و رفع ابهامات در دورههای فوق شرکت نمایند.
15 - با توجه به شرایط خاص و بیماری کرونا از مراجعات حضوری حتیالامکان خودداری کرده و درخواستهای فردی و اداری خود را از طریق لینک میز خدمت در سایت دانشکده با ذکر مشخصات فردی و دانشجویی، تلفن همراه، رشته و نوع درخواست را ارسال نماید تا کارشناسان در اسرع وقت پاسخگو باشند.
16- با توجه به امکانات موجود در سامانه بوستان جهت پاسخگویی دقیق و جلوگیری از موازی کاری مشکلات مربوط به سامانه بوستان را فقط از طریق سامانه بوستان تیکت کرده و از طریق میز خدمت ارسال نکرده و سایر امور مربوطه اداری را از طریق میز خدمت ارسال کنید.
17 – در صورتی که در هنگام ورود به سامانه سمیاد خطای نام کاربری و رمز عبور اشتباه روبرو شدید از لینک فراموشی رمز عبور برای دریافت رمز عبور جدید اقدام کنید و در صورتی که موفق نشدید در صورت امکان به صورت حضوری ، در غیر این صورت تلفنی یا از طریق میز خدمت با ذکر درخواست و مشخصات دانشجویی تقاضای خود را ثبت کنید و به اداره آموزش ارسال کنید.
18 – چنانچه پس از ورود به سمیاد یا در حین کلاس با قطعی سامانه روبرو شدید با استاد کلاس خود از طریق کانال ارتباطی که در اختیار شما قرار میدهد اطلاع دهید.
با تشکر
معاونت آموزشی و پژوهشی-فناوری
مهرماه 1400