اطلاعیه برگزاری کلاسهای آنلاین و آفلاین در سامانه سمیاد در نیمسال دوم 1401-1400
اطلاعیه برگزاری کلاسهای آنلاین و آفلاین در سامانه سمیاد نیمسال دوم 1401-1400
اطلاعیه برگزاری کلاسهای آنلاین و آفلاین در سامانه سمیاد
نیمسال دوم 1401-1400
اساتید و دانشجویان محترم ضمن تبریک ترم تحصیلی جدید و آرزوی صحت و سلامتی، دستورالعمل استفاده از محتوای الکترونیکی بهصورت آفلاین و برگزاری کلاسها بهصورت آنلاین و بر اساس بخشنامه ارسالی سازمان مرکزی، به شرح ذیل اعلام میگردد، خواهشمند است مطالب و نکات زیر را بهخوبی مطالعه فرمایید:
1- شروع کلاسها از 30 / 11 / 1400 بهصورت مجازی در سامانه سمیاد به آدرس LMS19.TVU.AC.IR برگزار میگردد.
2 - حضور فعال جهت شرکت در کلاسهای مجازی هر یک از دروس خود که در بستر سامانه سمیادراهاندازی شده لازم وضروری می باشد . دانشجویان محترم با توجه به اینکه ملاک انتخاب واحد سامانه بوستان است جهت جلوگیری از بروز مشکلات (اساتید و دانشجویان) درسها و انتخاب واحد خود را در سامانه بوستان ( https://bustan.nus.ac.ir ) با درسهای سامانه سمیاد کنترل کرده و در صورت مغایرت اساتید از طریق مدیر گروه و دانشجویان از طریق بوستان مشکل خود را به واحد آموزش تیکت کنند.
3- راهنمای جامع و کامل نحوه ورود به سامانه سمیاد، استفاده از فیلمهای بارگذاری شده بهصورت آفلاین و استفاده از کلاس آنلاین، توسط واحد فناوری تهیه و در پورتال دانشکده شهید بهشتی کرج لینک "آموزش سامانههای دانشگاه برای دانشجویان جدید "بارگذاری شده است .
4- در ابتدای ورود به محیط سمیاد https://samyad.nus.ac.ir ایمیل خود را وارد و ثبت نموده تا در صورت فراموشی رمز عبور از گزینه بازیابی رمز بتوانید استفاده نمایید و رمز خود را یادداشت و به خاطر بسپارید.
نام کاربری اساتید: کد استادی ** پسورد: کد استادی (صفر ابتدای کد لحاظ شود)
نام کاربری دانشجو: شماره دانشجویی ** پسورد: کد ملی (صفر ابتدای کد ملی لحاظ شود)
تبصره : نام کاربری و رمز عبور دانشجویان اتباع خارجی برای ورود به سامانه شماره دانشجویی میباشد.
5 - لطفاً در صورت بروز مشکل و هرگونه سؤال احتمالی آموزشی و برنامهریزی فقط در ساعت اداری 8-13 و با شمارههای 32514611 ، 32519290 و 32567008 داخلی کارشناسان آموزش تماس بگیرید.
6 - درس کارآموزی نیاز به برگزاری کلاس آنلاین و آفلاین ندارند و نحوه گذراندن و معرفی دانشجویان جهت دوره کارآموزی که توسط واحد ارتباط با صنعت اطلاعرسانی می شود و لازم است بعد از هماهنگی با استاد مربوطه درخواست خود را از طریق میز خدمت ثبت نمایند.
7- نحوه معرفی و ثبتنام واحد پروژه توسط اساتید و گروه آموزشی تعریف و درنهایت از طریق سامانه سمیاد دفاع خواهند کرد.
8 - در طول نیمسال دانشجویان محترم باید با شرکت در آزمونک و ارائه تکلیف و حضور در کلاس نظم و انضباط لازم را داشته باشند.
9 - نمره کلیه دروس برگزارشده در بستر آفلاین، در صورت مجازی بودن تا پایان نیمسال ( بهجز گروه معارف ) حداکثر 10 نمره در طولترم شامل (حضور در کلاس آنلاین تکلیف، آزمونک و آزمون) و 10 حداکثر نمره پایانترم است.کلیه دانشجویان باید (دانشجویانی که دروس گروه معارف را دارند باید منتظر اطلاعیه بعدی باشند) در کلاسهای آنلاین و آفلاین اساتید آموزشکده حضور به هم رسانند. ضمناً در صورت حضوری شدن کلاسها نحوه نمره دهی تغییر خواهد کرد.
10- نمره کلیه دروس گروه معارف طبق دستورالعمل ارسالی از سازمان مرکزی دانشگاه و نهاد رهبری متعاقباً اعلام خواهد شد.
11 - جهت دریافت پاسخ سؤالات احتمالی خود، نسبت به عضویت در گروههای مجازی که توسط مدرس یا مدیر گروه رشته خود انجام میگیرد، اقدام نموده و پورتال دانشکده به آدرس https://p-karaj.nus.ac.ir و کانال سروش به آدرس @pesaran_karaj_college را کنترل نمایید.
12 - جهت آشنایی دانشجویان با محیط آنلاین و آفلاین سمیاد و وبینارهای آموزشی اطلاعرسانی قبلی توسط فناوری انجام خواهد شد لذا تأکید میشود جهت آشنایی و رفع ابهامات در دورههای فوق شرکت نمایند.
13 - با توجه به شرایط خاص و بیماری کرونا از مراجعات حضوری حتیالامکان خودداری کرده و درخواستهای فردی و اداری خود را از طریق سامانه بوستان با ذکر مشخصات فردی و دانشجویی، تلفن همراه، رشته و نوع درخواست را تیکت نماید تا کارشناسان در اسرع وقت پاسخگو باشند. ارسال بیش از یک تیکت با یک موضوع توسط دانشجو موجب حذف سیستمی درخواست می شود.
14- با توجه به امکانات موجود در سامانه بوستان جهت پاسخگویی دقیق و جلوگیری از موازی کاری مشکلات مربوط به سامانه بوستان را فقط از طریق سامانه بوستان تیکت کرده و از طریق میز خدمت ارسال نگردد و سایر امور مربوطه اداری را از طریق میز خدمت ارسال کنید.
15 – درصورتیکه در هنگام ورود به سامانه سمیاد خطای نام کاربری و رمز عبور اشتباه روبرو شدید از لینک فراموشی رمز عبور برای دریافت رمز عبور جدید از طریق شماره تلفن همراهی که در سامانه بوستان ثبت کرده اید اقدام کنید و درصورتیکه موفق نشدید ،از طریق سامانه تیکت بوستان با ذکر درخواست و مشخصات دانشجویی تقاضای خود را ثبت کنید و به اداره آموزش ارسال کنید.
16 – چنانچه پس از ورود به سمیاد یا در حین کلاس با قطعی سامانه روبرو شدید با استاد کلاس خود از طریق کانال ارتباطی که در اختیار شما قرار میدهد تماس بگیرید.
17- با توجه به سویه جدید ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت شهر کرج و همینطور در اولویت بودن سلامتی دانشجویان کلیه کلاسها تا اطلاع ثانوی بهصورت مجازی خواهد بود لذا از مراجعه حضوری به دانشکده خودداری کرده و اطلاعیههای آموزشی را از طریق سایت دانشکده (به آدرس p-karaj.nus.ac.ir )و کانال سروش پیگیری کنید(ضمناً در صورت مساعد شدن اوضاع و حضوری شدن کلاسها از طریق سایت دانشکده اطلاعرسانی خواهد شد)
18-در صورت مشکل ورود به کلاس تا ۲ جلسه یا عدم تشکیل کلاس توسط استاد در سایت دانشکده از طریق لینک "عدم تشکیل کلاس" اطلاع داده تا کارشناس آموزش پیگیری کنند.
با تشکر
معاونت آموزشی و پژوهشی-فناوری
بهمنماه 1400