اطلاعیه مهم کمیسیون موارد خاص - نیمسال اول 1403
اطلاعیه مهم کمیسیون موارد خاص - نیمسال اول 1403
باسمه تعالی
به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی می رساند ، عزیزانی که موفق به اتمام تحصیل در سنوات مجاز (4 ترم) نگردیده اند و دانشجویانــی که دارای 2 ترم مشروط یا بیشتر و معدل کل آنها بالای 10 مـی باشد و آخرین ترم مشروطـی ایشان نیم سال دوم 1402 است ، جهت ادامه تحصیل می بایست نسبت به دریافت مجوز کمیـسیـون مواردخاص طبق اطلاعیه ازتاریخ 09/04/1403 لغایت 1403/06/11 اقدام نمایند .
نکات مهم:
1 - به درخواست های خارج از زمان اعلام شده بعد از یک نیم سال تعلیق رسیدگی می گردد.
2 - دانشجویان ترم 5 و بالاتر و دانشجویان 2 تـرم مشـروط یا بیشترو معـدل بالای 10، بدون مجوز کمیسیون مواردخاص حق انتخـاب واحد نداشته و درصورت انتخاب واحد دروس انتخابی حذف خواهد شد.
3 - دانشجویانی که با معرفی به استاد فارغ التحصیل می گردند نیاز به مجوز کمیسیون ندارند.
4 - کلیه دانشجـویان نیـم سال پنجـم تحصیلـی و دانشجویـان بـالاتـر از تـرم 5 و 2 تـرم مشـروط (سنـوات 1 تا 4 مجـاز آمـوزشی) معدل بالای 10بایـد از طـریق سامانـه سجـاد بـه نشانــی irhttp://portal.saorg. اقدام به ثبت در خواست کمیسیون موارد خاص نمایند :
نکته مهم : دانشجویان بایستی دو مدرک را درسامانه سجاد بارگذاری نمایند :
الف ) مـدارک و مستنـدات شامل : ( اشتـغال به کار، فوت اقـوام درجـه یک ، متارکه والدین ، بیمـاری هـای صعـب العـلاج یا بستـری در بیمارستان و...)
ب) بـرگـه معـافیـت تحصیـلی یا کارت پـایـان خدمت ، دانشجو برگه معافیـت تحصیلـی را می توانـد از پلیـس + 10 محـل سکونت یا سایت epolice.ir دریافت نماید .
لازم به ذکر است مدارک و مستندات اعم از گواهی بیماری ، گواهی اشتغال به کار و ... باید کامل بارگذاری گردد (بدون مهر و امضاءپذیرفته نیست)
5 - دانشجویان مقطع کارشناسی زمان ثبت نام و ثبت مقطع جدید در سامانه سجاد ابتدا باید اطلاعات مقطع کاردانی و سپس اطلاعات مقطع کارشناسی را ثبت کنند.
6 -دانشجویان محترم زمان ثبت نام در سامانه سجاد یا ثبت درخواست کمیسیون موارد خاص ، اطلاعات آموزشی اعم از شماره دانشجویی ، مقطع تحصیلی ، رشته تحصیلی ، نیمسال ورود و .... را از ریزنمــرات خود در سامانه بوستـان به صورت دقیق ثبت کنند . در صورت ثبت اشتباه اطلاعات ، درخواست دانشجو برای ویرایش به ایشان ارجاع داده خواهد شد .
توجه : دانشجو جهـت ویرایش وارد سـامـانه سـجـاد شده و از طـریق " ویرایش پروفـایل " اصلاحات را انجـام داده و پس از به روز رسانی ، از کارتابل روی کد پیگیری کلیک کرده وارد درخواست شده مجدد به روز رسانی و بعد درخواست را ارسال نماید .
7 - بعد از ثبت درخواست کمیسیون درسامانه سجاد ، برای دانشجوکدپیگیری درسامانه ارائه می گردد و پس از انجام هر مرحله توسط دانشکده ، برای دانشجو پیام ارسال می گردد (باید پورتال خود را درسامانه سجاد بررسی کنید تا بدانید درکدام مرحله هستید اگر پیامک هم ارسال نشد هرروز پورتال خود را درسامانه سجاد با کد پیگیری که هنگام ثبت درخواست به شما ارائه گردیده است بررسی فرماییدو از مراجعه حضوری جداً خودداری نمایید).
8 - درنهایت پس از صدور رای درسامانه سجاد ، دانشجو به اداره آموزش مراجعه نماید.
9 - ثبت درخواست مجوز کمیسیون در سامانه سجاد حتما با سیستم ثبت گردد نه با گوشی .
دانشجویان گرامی درصورت لزوم می توانند با شماره 02632519546 تماس حاصل نمایند.
راهنمای ثبت نام و ثبت درخواست کمیسیون موارد خاص درسامانه سجاد، دراطلاعیه پیوست گردیده است.
اموردانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان البرز – واحد پسران